زهرا ناززهرا ناز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 9 سال و 1 روز سن داره

دختر دردانه ی من...

ماهگرد هفتم در کیش

عمرت به بلندی هفت آسمان ، قشنگی زندگیت به زیبایی هفت رنگ رنگین کمون و هفت بهشت خدا ، معرفتت به وسعت هفت دریا و قدمهایی که به امید خدا در روزهای آینده بر میداری در مسیر هفت با طواف خانه خدا باشد ... 20 هر ماه رو به مناسبت ورودت به زندگی جشن میگیریم و ماهگردت هفتمت با سفر مون یکی شد و یه جشن کوچولوی چهار نفره ترتیب دادیم  ...  زهراناز عزیزم هفت ماهگیت مبارک  مامان فدای خنده های قشنگت بشه الهیییییییییی ...
28 بهمن 1391

سفر به کیش

از مدت ها قبل مامان و بابا تو فکر یه مسافرت بودن    و بالاخره به پیشنهاد مامانی تصمیم گرفتیم به کیش سفر کنیم ، تا تعطیلات رو به خوبی بگذرونیم اما قیمت بلیط ها دو برابر قیمت واقعی بود  با بابا علیرضا مشورت کردیم که قضیه از این قراره و ... بابایی هم بهمون قول داد تا برامون  بلیط پیدا کنه و پیشنهاد دادیم با هم چهارتایی بریم ... بالاخره سه روز قبل از پرواز باباعلیرضا برامون بلیط گرفت ( خییییییییییییلییییییی ممنون بابایی )  ساعت 10 شب سه شنبه به سمت تهران حرکت کردیم و نیمه های شب به فرودگاه رسیدیم و کمی استراحت کردیم و ساعت 6:30 به سمت کیش پرواز کردیم ... کلی توی هواپیما شیطون بازی درآوری ، جیغ زدی ...

رویش اولین مروارید دخترم

سلام به همه دوست های خوبم  بعد از یه غیبت طولانی ، بالاخره فرصتی پیش اومد تا از فعالیت های این ماهت بنویسم ... توی هفته گذشته مامانی  و بابایی  به سختی مریض شدند و این مریضی به تو انتقال پیدا کرد خیییییییییییلیییییی تب کرده بودی  دکتر خودت نبود ما هم به ناچار بردیمت پیش یه دکتر دیگه ، بعد از معاینه گفت که باز هم التهاب گوش پیدا کردی و تا صبح من و بابایی بالای سرت بودیم و پاشویه کردیم ... خدا کنه هیج بچه ای مریض نشه   عزیز دلم حالا که حالت یه خورده بهتر شد مامانی برات از فعالیت های این ماه می نویسه که مهمتر از همه در آوردن اولین مرواریدت بود ، مبارکت باشه عشق مامان  مامان ...
11 بهمن 1391

روروئک سواری زهراناز

دختر شیرینم هر روز که میگذره یه چیز جدید یاد میگیری  خودتو لوس میکنی ، ب ب میگی ، خنده های صدا دار میکنی ، وقتی هم خیلی سر حالی دائم میگی پوف پوف ... مهمتر از همه اینه که دیگه واسه خودت خانمی شدی و حسابی رانندگی میکنی و داری حرفه ای میشی .   ...